Gott och blandat!

Heej. Vilken dag!
Börjar morgonen med en danslektion men alla såg ut som vrak och så jäkla trötta, så vi orkade inte anstränga oss så vi körde massage hela lektionen! Det gillar vi starkt.. :)
Efter det var den skoldagen slut så gick ner och jobba för första gången mellan 12 - 15.30 åkte hem med pappa, tog det lugnt i ca 30 min sen kom pappas kompis Mattsson som är matte lärare för att hjälpa mig med matten inför imorgon. Väldigt snällt :)
Ska snart lägga mig för är väldigt trött, så ni får ha det fint. Här kommer också ngn bild på min klänning.
Vet inte om jag är helt nöjd med den, har sett så många andra fina från andra balar, men tror jag kommer känna mig nöjd när allt annat faller på plats, blir en annan grej utav det då. Det saknas ju en till underkjol, sminket, smycken, skor, frisyr m.m. så kommer nog känna mig som en prinsessa på lördag :)

Men ska lägga mig om en liten stund så jag orkar upp i morgon, sov gott!



Kommentarer
Postat av: josephiné

gaalet fin ju :O :D

2010-05-27 @ 21:23:57
URL: http://josephineee.devote.se
Postat av: elenore

as fin ju! ryggen va grymt fin:)

2010-05-27 @ 21:58:07
Postat av: robban

du är grym älskling, god natt :)

2010-05-27 @ 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0