Halkbanan

Hejsholllahopp!
Idag har det varit en lång dag med trafikskolan, från 06.50 - 19.00. Vi har varit iväg på halkbanan i Stora holm tror jag det hette? Det var inte så roligt som alla säger att det ska va, inte genom min upplevelse i alla fall. Hatar när man skoj sladdar eller får sladd överhuvudtaget så det här var inget för mig, tyckte det var mest otäckt men väldigt lärorikt och man fick en överblick vad som kan hända i vilken hastighet osv...
Nu har jag suttit och pluggat ett tag. Hade önskat att jag bara kunde slänga mig framför tv:n nu när man kom hem trött och sliten men icke sa nick! 

Annars har ju vädret varit underbart idag. Shit va varmt det är, nu är det 21 grader ute hos oss och klockan är snart halv tio, snacka om att sommaren är på väg, lääääängtar! 
Men nu ska jag sätta mig och dricka hallon te, mumms. Sov gott! kram 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0