Konsert

Hej :)
Idag slutade jag ca 09.30 så jag följde med Frida hem för vi skulle planera lite inför ett slut arbete. när klockan slog 18.40 började vi gå upp mot våran aula i skolan för alla musiksre på estet programmet hade konsert. Först hade 1:orna Beatels tema och något annat, 3:orna hade inte något tema och våran klass (2:orna) hade 80-tals rock! De allra flest var skit grymma några såg lite osäkra ut så blir ju inte lika kul att titta på som på dom som släpper loss!
Men grym konsert.
I morgon åker jag till Orust så kan bli dålig uppdatering för vi har mycket att göra. :)
Sov gott allesammans, kram!

Detta är Daniel i min klass som gör ett grymmt gitarrsolo och Linda på basen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0