Längtar tillbaka ibland.

Ligger och tittar igenom kort från när jag var liten och bodde i Linköping. Åh som jag saknar Linköping ibland. Det är en sån härlig stad och den är inte liten och har massa underbara, små, mysiga fika ställen och den godaste glassbaren i hela Sverige!
Fast måste ju säga att jag har det rätt bra i Lysekil med, sommrarna är ju underbara här! Nära havet, det är fint, roliga fester, grillkvällar på stranden och härliga människor.
Men nu måste jag nog sova, får fortsätta titta bilder och drömma i morgon, sov gott!
 
Jag och min barndomsvän Philip :)

Kommentarer
Postat av: sanna

ååh jag vill se kort på när du va liten! jäklar vilken söting!!:D

2010-05-27 @ 10:15:30
URL: http://sannnajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0