Söndag

Hey hey.
Gårdagen på Villabro var jätte mysigt men det var ännu roligare när vi gick hem till Louise och spelade spel. :)
Emelie, Jag, Robert och övernattade i Maxs pappas sommarstuga. Vi sov i lilla stugan och där fanns två våningssängar som stod bredvid varandra. Emelie och Max fick sova där nere där det var som en dubbelsäng för hon går ofta på toa mitt i natten och jag och Robban sov där uppe och det var ingen dubbelsäng för det var en planka i mellan och vi hade bara en sovsäck so vi fick dela på (det var ca en 90 säng!)
Jag har aldrig sovit så trångt och det var skit varmt för värmen stiger ju. Sen så regnade hur mycket som helst så tror jag inte sovit riktigt under hela natten. Vi båda har halvsovit så när jag kom hem förut somnade jag och sov i fyra timmar. Så jäkla skönt! hehe
Väntar också på att det ska bli mat, har bara ätit 3 mackor idag så är lite hungrig.
Men nu var planen att plugga lite, hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0