Söndag

Hallå, idag har langat ved hela dagen hemma hos familjen Josefsson till deras vinter förråd. Så känner mig mycket nöjd över att jag varit till någon nytta och gjort någon nytta idag! :) Under helgen har jag sett massa små bäbisar. Jag har sett hundvalpar (blev helt såld för en som hette Freddy som var vit med bruna små fläckar, världens sötaste) och så har jag hållit i små kycklingar som var bara några timmar gamla och så har jag sett lammungar. Åh så söta dom är när dom är små! :)
Men i morgon börjar ju skolan igen men går ju bara fram tills på onsdag och tisdag ska vi dansare till Göteborg nästa hela dagen så de e nice! Så det kommer väl inte bli jätte jobbiga skoldagar om man säger så och det är bra. Men nu ska jag dricka te med familjen, kram hej! 


Sommar väder idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0