Trött och sliten med massa energi!

"Shulululu" som min danslärare Antonieta alltid säger!
föreställningarna har gått jätte bra idag, speciellt de två sista som var skit roliga. Åh vilken bra dag de har varit! Är så jävla trött men har ändå massa energi i kroppen... 
Duscha var i alla fall det mest efterlängtade under dagen så kan säga att duschen var min bästa vän när jag kom hem!! 

Imorgon, har jag bara danslektion på morgonen sen vid tolv ska jag ner och jobba för att får börja lära mig lite smått hur allt funkar. Gillar inte mitt jobb så är inte så taggad men pengar som pengar. Sen är det raka vägen hem för att räkna matte och ladda upp för nationella provet i matte B som är i fyra timmmmmmmmmar på fredag!
USCH!

Nej nu ska jag gå och ringa min vän Philip, kram hej :)

En charmig bild från idag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0