9/11

Hej..
Vill först påminna mig själv om att jag älskar mitt liv.
Så nu när jag har gjort det kan börja med att jag gjorde sönder symaskinen för några minuter sen. Skulle på börja mitt projektarbete som går ut på att sy scenkläder, så får vänta tills den är lagad.
Sen så var Lysekils bästa (enligt mig) uteställe öppet (havsbadet) i lördags för Halloween och det är ett tillfälle som inte får missas och det gjorde jag inte heller. Helgen började grymt och slutade mindre grymt, men jag lever.
Sen så har jag drömt massa hemska mardrömmar och vaknat av att jag slagit i huvudet i väggen. Jag hoppas på att resten av min vecka blir lite ljusare, får väl trösta mig med One Tree Hill.

Idag har det också snöat grymt mycket och det är svin kallt ute.
Idag tog också min underbara vän Frida körkort <3
På torsdag fyller min andra underbara vän Mathilda 18 år <3
Det var allt för mig, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0