30/10- körkort i två månader

Godmorgon! 
Varit vaken i en timma nu.
Igår efter skolan drog jag och bilen iväg till Torp för att hitta en ny fin party klänning, men icke sa nicke de gjorde jag inte. Lite smått panik eftersom jag troligen skulle gå ut idag (lördag) och hade ingenting med mig, tanken var ju att hitta ngt på Torp för sen skulle jag vidare till min kära pojke som jag inte sett på två veckor. Men hittade i alla fall en blus, som var lite över min budget för en blus! men ngt var jag ju tvungen att köpa.
Väl framme på Orust så blev det lite kramar och pussar sen en god middag. Vi Åtta tiden åkte jag och Robert + hans ma o pa till Landvetter för i går (fredag) kom nämligen Roberts syster Sanna hem från Cypern efter en praktik på 9 veckor. :)
Vi kom hem väldigt sent och så blev det middag igen och lyssna på massa historier från Cypern och sen var klockan jätte mycket och jag halvt medvetslös, så idag fick man sova länge!

Dagen kommer bestå av massa slapp, för min del i alla fall sen så ska vi ut ikväll och jag ska antagligen vara natt taxi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0