1 april

Hej.
Har varit en härlig dag hittills!
Dagen började med en rolig idrottslektion där vi fick öva på olika löpar tekniker. Sen har jag, Frida, Fanny och Elin suttit och sålt balbiljetter nästan hela dagen. Det är över 200 balbiljetter sålda hittills så det kans ju kul :)
När ja kom hem somna jag på soffan tills det var mat, hemmagjorda hamburgare blev det, jätte gott. Sen har jag städat rummet och efter det la jag mig i badet med en Corona Extra och om en stund blir det mys framför tv:n med pappa o och lillebror.

Blivit lurade förresten? Jag har klarat  mig undan men försöker komma på ngt så jag kan blåsa Robert, för det hade varit väldigt roligt! :) Får se om jag kommer på ngt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0