Underbara söndag!

Idag kan man utan tvekan säga att man inte har någon ångest inför morgondagen eftersom det är påsklov, härligt! 
Igår var jag och titta på Roberts match, det var jätte kallt men jag, Max och Florence satt och mös under en filt så vi klara oss rätt så bra ändå plus att de vann!
Lillebror ringde och sa att han skulle sova över hos sin kompis så jag kunde stanna hos Robert under natten. Mot kvällningen åkte vi hem till Emelie och Max och jag somna i soffan som vanligt, haha!

Idag har ja o Robban varit hurtiga och vår städat hans uterum och slängt massa onödiga o fula möbler så nu är det så fint så, så det är bara för sommaren att komma för vi är redo! :)

Har även varit och fikat med Frida och Linus idag! Men nu plugggg...
Lite bilder från helgen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0