Sunshine

Oj vilken dag, vilken värme.
Min dag började med att jag gick upp och väckte lillebror o pappa för att fixa födelsedagsfrukost till Mamma som fyller år idag. Efter det blev det lite plugg på pappas jobb sen när vi skulle hem åkte vi till nya Coop Extra och precis när vi skulle betala så gick brandalarmet och vi fick utrymma lokalen! som tur var, var det inget allvarligt så vi fick komma in igen efter fem min.

På eftermiddagen blev det fika ute i fina vädret och jag somnade ute i bh o torser så man hoppas ju på lite färg, fräknarna har i alla fall börjat titta fram.
För övrigt är vi hemkomna från mormor och morfar nu, för morfar fyller också år idag så det blev födelsedagsmiddag hemma hos dem med god mat och tårta. :)

Sen kan jag passa på och skriva grattis till alla andra jag känner som fyller idag så Grattis till
Farbror
Nils
Marcus

En riktig festlig dag idag må ja säga! :)




Födelsedags fin

Blus: Lindex
Jeans: Levis
Jeansjacka: H&M
Sjal: H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0