Från i Lördags

Hej :)
Min lördag var jätte mysig.
Jag och Frida åkte ut till Vejern för att träffa Linn under dagen. Vi snackade en massa och åt lunch på Bella Gästis och hade det allmänt bra. På kvällen fortsatte vi ut till Kungshamn där Fanny bor för då var det dags för halv åtta hos Fanny, den andra bjudning hittills. Går inte så fort för oss men alla ska ju kunna!
Det var jag, Frida, Lisa S och Fanny. Maten var jätte god och vi hade det super trevligt.

Idag ska jag förbereda inför nationella i svenska B som är i morgon, muntligt! Jag ska prata om medias påverkan på barn och ungdomar.
Sen ska jag även förbereda för morgondagens idrotts lektion som jag ska hålla i och det bli ett fyspass i simhallen! :)

Från gårdagens trerätters middag! :) Ska höra med tjejerna om jag får slänga upp en bild på oss också!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0