Tired

Så var det måndag igen!
Idag hade vi nationella i svenska B muntligt och det gick jätte bra, men vissa i klassen alltså! Alltid ska det vara sån drama.. aa det räcker med att säga så, så fattar man att det alltid händer ngt i våran klass!

Sen har jag även haft en idrottslektion idag i simhallen och den gick också bra och dansen gick med bra så det mesta har bara rullat på! Men nu sitter man här i soffan och är dödens trött och tänker att det bara är 4 dagar kvar till helg.. Längtar massor har inte träffat min bättre hälft på snart 2 veckor mycket kämpigt.. men snart så! :) Han fyller förövrigt 20 år imorgon = systemet hehe, dit kommer han få pallra sig en del för mig! ;)

Nu ska jag fortsätta dö lite i soffan, kram
En bild från i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0