Jävulsk

Måste bekänna en otroligt elak sak jag gjorde precis. Som många vet bor ja mitt ute i skogen, så det är verkligen becksvart ute. Ja var på väg upp till vår stuga (vi har ingången på baksidan och köksfönstret mot vägen) då ja ser Robert sitta och plugga inför sista tentan imorgon vid köksfönstret, ja fundera på att vara lite busig så ja smög mig upp mot fönstret helt svartkläd med luvan på och hoppa fram och skrek buuuu så min älskade Robert två decimeter ifrån nästan ramlar av stolen och skriker av rädsla! Det var kvällens skratt :)
skönt att man kan roa sig själv!

Sorry älskling.


Kommentarer
Postat av: elin

hhahahhahaahh helt rätt!!

2011-12-14 @ 22:58:52
Postat av: emma

hahahahahhaha min syrra de

2011-12-15 @ 22:02:35
URL: http://nattstad.se/emmaalovisa
Postat av: frida :)

haha fyfan va rätt. kan se de framför mig!

2011-12-16 @ 01:52:47
URL: http://fridablanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0