Nr 1

Presentation om mig!

Mitt namn är Lisa Matilda Wallin.
Jag är född 1 mars 1992 - Jag är en tjej som för det mesta är rätt glad tror jag. Jag är fruktansvärt lik min mamma i sättet! Vi båda har starka viljor och ett hetsigt temperament när vi inte får som vi vill.
Jag är en ganska sportig tjej när jag väl kommer igång eller in i en rutin.
Jag går sista året på det estetiska programmet i Lysekil med inriktning dans, så jag dansar både i skolan och på min fritid.
Mina favorit ämnen i skolan är nog SO ämnen förutom geografi och såklart dansen och det jag hatar mest i hela världen är matte!

(usch vad det är svårt att beskriva sig själv!...)

Jag älskar musik, utan musik skulle världen vara fruktansvärt tråkig och grå!
Jag bor i en villa ute på landet med min kära lilla familj som består av: mamma, pappa, lillasyster och lillebror + mina två katter Felix och Bosse..
Jag har världens finaste pojkvän sen 1 och ett halvt år tillbaka som heter Robert Josefsson och han är helt enkelt bara bäst. :) Han har också världens goaste familj som jag kan sakna massor när jag inte träffat dem på länge, hehe! :*

Jag är också en riktig godisgris, men den 1 Februari börjar mitt och Sannas (Roberts lillasyster) nya liv då vi ska klara oss utan gotta fram till 27 maj! Kommer att bli tufft..
Mitt mål för denna terminen är att stå ut skolan fram tills STUDENTEN och sen vet jag inte vad som händer?

Nu kommer jag inte på något mer att skriva, så nu får det vara nock!
Puss och kram

JO! Jag är en riktig såpa tittare, bästa serien ever är One Tree Hill och tycker även The Kardashians är lite roligt också men som sagt jag är en riktig såpa tjej! ;) OCH kläder är ett stort intresse men ska inte köpa så mycket nu för jag sparar pengar till fjällen (Hemsedal), balen, studentresan till Turkiet, studenten och familjeresan till Kreta. Så nu kommer jag inte på mer. :)
Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0