Mustasch

Hej.
Är nyss hemkommen från skolan och jag blir bara sämre och sämre. Tror jag har haft feber idag men jag har kämpat mig igenom denna skoldagen ändå.
Mina två sista lektioner idag är en ljud och ljus kurs och vi fick idag veta att vi ska iväg och vara ljudtekniker och roddare till bandet Mustasch eller hur de stavar sitt band den 26 mars. Eftersom jag inte är någon hårdrocks fantast så känner jag inte till bandet så jätte bra, men det blir nog kul! Får väl ha öronproppar ifall det låter för jävligt (enligt mig)

Baletten i går var förresten skit bra, riktigt coolt att det var live och de var så jävla duktiga.. Applåder!!
Men nu ska jag plugga.... men först ska jag lägga upp några bilder som jag tig från danslektionen i går. Kram :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0