Söndag

Hallå :)
I helgen har jag varit hos min pojke som jag brukar vara. Det är så skönt med ett eget hus att vara i så det blir lätt att vi är där plus att det alltid finns ngn att umgås med och det är jätte kul. Alla hans kompisar är helt underbara och lättsamma.
Men vi har i alla fall tittat på massa fotboll för det har varit en stor cup i Stenungssund (Icenta eller ngt liknande) så både Robert och hans syster har varit med och spelat och eftersom alla deras kompisar spelar fotboll så blir det mycket roligare när det är så många man känner.
Idag beställde vi även massa kläder, mest till Robert jag beställde bara 3 saker så de kommer väl kanske i veckan hoppas jag :)
På tisdag börjar skolan igen och hoppas denna terminen inte blir lika hård som förra. Sen så har jag massor att se framemot: Stockholmsresa med klassen, Hemsedal, Studentresan till Alanya, balen, studenten och sen Kreta :)
 
Nu ska jag äta hallon, glass och maränger, mummms!

Detta beställde jag:



Och Robert beställde baland annat det här:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0