Sjuk-Syg-Syk-Sick

Hallå!
För tillfälligt sitter det en sjuk liten Lisa i soffan. Har varigt dålig fram och tillbaka hela helgen men i natt hade jag feber så blir nog ingen skola i morgon.
Men helgen har varit kanon ändå! I fredags så slutade jag skolan runt två och åkte med en i klassen till Torp Köpcentrum där jag mötte upp Sannapanna för att sedan ta oss vidare till Uddevalla för att titta balklänningar till Sanna :)
Men när vi väl skulle åka i väg från Torp så startade inte bilen och det visade sig att det var batteriet som var slut... och är man inte är bra på det där med startkablar så är det fan inte lätt, haha! Men min granne Emelie och hennes kompisar kom för bi så vi fick låna hennes bil för att försöka få igång våran bil igen. Men de var ju lika bra på startkablar som vi var och batteriet satt underbaksätet så då var det inte lika lätt att hitta denna pluspol. Efter en stunds meckande och inget resultat var de tvungna att åka så jag fick ragga upp en man på parkeringen som kom och hjälpte oss och vipps så var bilen igång igen! Så det var bara att tacka och sen åka vidare.
I lördagskväll var det mys och snack kväll hos Robert med några härliga människor och P3-guld galan! Idag har jag Robert och Sanna legat i soffan, ätit popcorn och choklad och tittat på lejonkungen, as mysigt! 
Men nu sitter jag här i soffan och mår inte så bra. Väntar också in Solsidan och försöker hålla koll på hur det går för Sverige i handbollen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0