Happy days

Tjollahopp tjollahej, det var varit en kanon helg! Det har varit skönt att få vila ut sig lite och bara hänga runt med goa vänner. Vi var på bio i Göteborg och titta på nya Harry Potter, käka ute och hade det bara väldigt bra :)
Imorgon är det jobb och de känns rätt okej de med för om en vecka är det lööön. 
Idag har jag hängt med min kines en stund och snackat lite skit. Förhoppningsvis blir det en glass på stan i veckan också.

Har även handlat en grej till en speciell tjej, så hon inte glömmer bort mig för nu är det nära. <3
  

Kommentarer
Postat av: frida

hoppas fan de va dyrt

2011-07-22 @ 16:22:39
Postat av: frida

Inte skulle jag kunna glömma dig. Nästan allt jag gör, eller allt jag ser kan jag relatera till dig. "Jag & Lisa brukar äta fruktsallad", eller "Jag & Lisa lagar alltid mat med för mycket vitlök".

Du är min ängel och hoppas verkligen du kan komma och hälsa på mig i Usa <3

Har köpt en present till dig nu, som du måste vara mycket rädd om, de finns bara en av den!

2011-07-25 @ 23:34:25
URL: http://fridablanc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte skulle jag kunna glömma dig. Nästan allt jag gör, eller allt jag ser kan jag relatera till dig. "Jag & Lisa brukar äta fruktsallad", eller "Jag & Lisa lagar alltid mat med för mycket vitlök".

Du är min ängel och hoppas verkligen du kan komma och hälsa på mig i Usa <3

Har köpt en present till dig nu, som du måste vara mycket rädd om, de finns bara en av den!

2011-07-25 @ 23:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0