Bloggrape, än en gång

Hej Bloggen, och alla vänner!
Här i Grekland har jag det jätte bra. Det är hur varmt som helst varje dag och solen skiner hela tiden. Vi har badat jätte mycket, speciellt i havet! Det är underbart! Emma & Jag bara glassar på som bara den!
På kvällarna äter vi ute med allihopa, och oftast är det fantastisk mat. Vi tar efterrätt hela tiden också (eftersom mamma & pappa betalar), så kommer behöva några hårda träningspass när vi kommer hem! Men det är det värt! ;)

Vårat hotell är också skit bra. Jätte frächa rum + en stor balkong. Där sitter vi hela nätterna och spanar på folk och spelar kort. Ibland har jag & Emma smiutit ut på natten för att festa lite också ;) Massa snygga greker.....

Snart åker vi hem, tråkigt men ändå lite skönt. Gött att komma hem till lite regn och rusk. Solen har varit kanon, men inget slår en riktig svensk sommar med regn och åska!

Vi ses i Sverige!





___________________________

Trovärdigt inlägg?
Eftersom Lisa är i Grekland blir det lite dåligt med uppdatering här på bloggen. Jag är inne varje dag för att läsa hur hon har det, men aldrig något nytt inlägg. Är vi fler som känner samma?

Därför tog jag tag i detta själv. Jag skriver ett inlägg alltså!
Fall Lisa hade skrivit något från sin resa hade det nog sett ut som det där uppe. Har inte pratat med henne men visst verkar hon ha de bra? ;)

Puss & Kram, Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0