Heeej!

Heej alla vänner, nu ska ni få veta hur vi har det även om Frida bekrev det nästan mitt i prick! Förutom festandet för vi bor i en liten, liten stad (by) som heter Almyrida och här bor det bara ca 100 invånare så så mycket festande blir det ju inte men en drink i poolbaren kan det bli lite då och då och sen är grekerna inget att ha heller.
Det är ca 35 grader här varje dag och stränderna är jätte fina, vattnet är alldelse klarblått as härligt. Hotellet är jätte stort och rummen gör fina.
Personalen är också toppen här. Det är för det mesta bara unda som är här och säsongsarbetar så det är väldigt roligt och sen så är killarna snygga ;) (Du kan chilla Robban hjälper bara min syster att få ett ragg) hehe!
I går var jag, mamma och pappa på vandring i gamla bergsruiner. Vandringen var ca 8 km lång och vi började på 800 m höjd över vattnet och slutade på 200 m höjd. Det var as grymmmt men fick skoskav efter halva vägen (vandra inte i converse!)
Emma och Johan var ute med en båt samma dag och snorklade, så det är roligt att vi har uppleft ngt också :)
Imorgon är våran sista soldag för vi reser hem på fredag ganska tidigt, så vi landar i Sverige vid 15.00 tiden och sen bär det av dirre mot midsommarfirande. :)

Detta inlägget blev inte lika bra som mitt förra som försavnn för är lite stressad. Måste springa upp och fixa mig inför middagen, man får ju visa sig från sin bästa sida när det finns snygga killar inärheten ;) hehe nej då! men om det är lite stav fel och andra roliga saker så är det för att ja inte hinner titta igenom detta inlägget.
Puss och kram på er, saknar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0