Lever livet

Hej alla!
Idag kan man säga att studenten verkligen är över. Känns lite tråkigt, för vi hade det ju så jäkla kul det dygnet! Allt blev så perfekt med champagnefrukosten, avslutningscermonin, utsläppet, flaket, mottagningen, Smögen och att vi fick fint väder.. verkligen en kanon dag!
Kommer såklart att sakna min klass - ES08 också, även om det har varit många starka viljor i klassen och alla har kanske inte gått ihop med alla så var vi ändå en härlig klass och vi har gjort mycket kul tillsammans.

Sen mina underbara föräldrar som har ställt upp och slitit så mycket för mig inför studenten och vilka presenter jag fick av dem.. Jag fick för tusan en egen BIL och en super fin Thomas Sabo ring. Sen fick jag massa andra fina presenter av resterande nära och kära men bilen var en stor överraskning! Jag har döpt den till Ragnar, hehe! Det är en röd Ford :) Bilder kommer så småningom, min dator vill inte rikgtit fungera som den ska nu...

Men nu känner man i alla falla att allt har lugnat sig och imorgon börjar första dagen på jobbet sen på fredag bär det av mot Grekland.
Jag har det ändå rätt bra just nu.
Ciao

Klassen - ES08/ från musikalen "En andra chans"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0