Irriterad situation!

Heej!
Lång da idag. Kom till skolan 8.30 och får reda på att vi var tvungna att stanna kvar och repa till 19.00 idag, bra framförhållning... eller inte! Jävligt trött på att lärarna inte meddelar i tid.
Sen ska man få lägga sin lediga lördag för att åka iväg med ljus och ljud kursen för att vara "hjälpredor" åt bandet Mustasch och kommer inte hem förens ca 04.00 på söndag morgon. Hur kul är det då? Inte speciellt om ni frågar mig eftersom jag inte ens tycker det bandet är bra...

Varför åker jag med då... ? Jo för det går på betyget.
Får vi ut ngn sovmorgon eller ledig dag eftersom vi måste lägga en hel lördag...? Nej inte ett skit får vi ut!

Jag är irriterad och trött på skolan.

Nu vill jag vara ngn annanstans där man bara kan ha roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0