Latoxe!

Hej!
Gick upp nio idag för att hinna med allt jag ska hinna med....
Packa om hela väskan och tog bort saker som är bra och ha men inte nödvändiga för att få plats med allt som ska med! Tog en lång skön dusch och sen ca 10.30 har jag försökt att plugga men fastna vid tv:n först och sen blev det två avsnitt av One Tree Hill (de två sista på säsong 7) så nu måste jag ladda ner avsnitt från säsong 8. Pluggandet gå alltså inte så bra... Måste även packa klart helt och fullt sen ska mamma o jag in till stan för att handla, hämta ut skidorna, hämta drickan jag har beställt och sen åka vidare till Orust och i morgon bär det av mot Hemsedal, jippi! :D

Jag har alltså lite och stå i och vad gör jag? .. jo ligger i soffan och softar!
Men nu har jag planer på att äta lite för min mage är arg och hungrig och skriker efter mat...
Adios

Från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0