Happy face

Hej!
Har myst ner mig i Roberts kosedress efter en lång dag och en skön dusch!
Vi har haft två föreställningar idag som har gått bra. Ibland är det väldigt svårt att hålla sig för skratt uppe på scenen men man får bita sig i läppen eller ngt, hehe!

Jobbintervjun idag gick väldigt bra. Jag kom dit och en kvinna kom och mötte mig sen inne på hennes arbetsrum visar hon mig ett schema inför sommaren och tro dig eller ej men genom bara ett CV fanns jag med på schemat :D Så veckan efter Grekland börjar jag att jobba hos hemtjänsten och ska även nu under våren gå på två kurser för att få ge medicin.
Jag är glad, nöjd och tror detta kommer bli toppen! :)

Bakom kulisserna från igår - vi förbereder oss inför tant scenen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0