Hemsedal

Heej!
Jag har haft det toppen i Hemsedal! Stort fint fjäll, massa goa backar, härliga människor, korvgrillning i backen, afterski, fina stugan, god mat, trevliga kvällar och mycket mer..  
Att vara i fjällen är ngt av det mysigaste som finns men det tar på krafterna. Man är riktigt mör och go när man kommer hem efter en heldag i backen och när man lagt sig efter lite hålligång så somnar man väldigt skönt!

Bussresan upp var ganska jobbig men bussresan hem var rätt mysig och gick väldigt fort. Tog ca 7 timmar upp och hem med mat-stopp på 40 min så det var ju toppen.

Imorgon är det sovmorgon för min del och det känns väldigt skönt. :) 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan!  

Orkar inte lägga upp mer bilder här men titta min facebook för fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0