What's up!?

Åh jag är massa trött och träningsvärken flödar i mängder!
Idag var vädret ovanligt underligt.. ? på morgonen - lite mulet, på dagen - började det att snö massor och sen regnade, eftermiddagen - värsta vårvädret, kvällen/ nu - jätte mörkt och blåsigt....

Sen är jag jätte trött på flera av våra jobbiga lärare! Speciellt några!!
Men bara att härda ut för om några månader slipper jag dem for good..
OCH vissa personer i klassen, nästan ännu skönare att komma ifrån dem men så många man kommer att sakna då!?

Usch vad deppig jag låter idag men känner mig nog lite trött på allt och vill att det ska bli vår nu och att all den torra luften ska försvinna.

Imorgon har vi presentation/ redovisning av projektarbetet, as skönt för då kan man kryssa en till sak på listan. :)
Nu ska jag sluta vara deppig här och gosa ner mig i säng och försöka hitta ngt roligt att titta på.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0