Stranger

Hej.
Kalaset igår var så trevligt så! Mormor skratta riktigt mycket när vi gick modevisning i hennes gamla kläder, det var riktigt härligt att höra henne skratta så mycket. :)
Vi tittade såklart på Eurovision också, fast jag somnade efter att alla hade sjungt och sen när kl var 00.30 var det dags för sängen för min del. Men jag tyckte att Tyskland och Danmark var bäst igår!

Nu ska syster och jag bege oss mot Torp för att försöka hitta ett par balskor till mig. Hoppas turen är på min sida idag annars får ja väl gå barfota på balen..
Idag blir det lite mer soft kläder med tanke på vädret vi har idag!


Kommentarer
Postat av: Therese

heej lisa! :) jag ska iväg på studentresa med min klass på måndag och då åker vi till aiya napa ;)

Allt bra med dig ? :) kramis

2011-05-16 @ 20:41:18
URL: http://ttessaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0