Sol, dimma och vackert väder

Då var man här igen. Sitter på färjan från Gullholmen på väg in till Ellös för ett sista besök innan det blir lunch. Solen skiner, ja slutar kl.14 och har ledig helg som ska spenderas i Lysekil med familj och pojkvän, underbart! :)
Blir lite bastu, bubbelbad, god mat, mys med familjen och farsdag.
För att klara denna mörka vintern utan att bli allt för deprimerad har jag skrivit upp olika punkter att se fram emot: julafton, skidresa, nyår, födelsedag och så klart en resa till Boston och hälsa på min Frida :)
Nu ska ja återgå till jobbet. Tyvärr tog ja ingen bild innan ja satte mig på färjan, de är strålande sol, kallt och de känns som om molnen kommit ner på gjorde, super fint. Får bli en bild på mig och Robert från operan, Ciao


Kommentarer
Postat av: lisa

När ska du hälsa på Frida :)?

2011-11-11 @ 16:42:32
URL: http://lisastjernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0