En lång arbetsdag

Hej!
Ska försöka hålla igång mitt skrivande så bra som möjligt så min fina vän på andra sida jordklotet har lite koll på mig!
Idag har jag jobbat från 07.00 - 11.00 och nu har jag en vilo rast för ska jobba kvällen sen också 15.30 - 16.00, så har gjort mig lite lunch och dricker en kopp kaffe! :)

Måste även säga att Moa Lignells låt "When I held ya" är svinit bra. Duktig tjej!
Och ett till måste som jag vill berätta är att jag saknar min vän otroligt mycket. Blir så tomt utan alla sms, allt skvaller, våra ta det lugnt dagar med lite godis, alla våra pratstunder överhuvud taget. Men jag vet att du har det toppen bra och det glädjer mig och sen ses vi till våren då jag kommer och hälsar på :) Saknar dig Frajda <3




Kommentarer
Postat av: frida

saknar dig :( skypedejty snart :D

2011-09-09 @ 17:20:15
Postat av: Lisa

japp en dejt får de bli snarast :D

2011-09-10 @ 16:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0