Häng i

Heej!
Mycket som har hänt på väldigt kor tid! Jag har flyttat hemifrån och blivit sabo, jag har fått nytt jobb som jag började med den 29/8, min fina Frida har åkt som Au Pair till Boston nu och stannar där i ett år. Så det är bar att hänga i och ta in allt nytt!

Fick ju jobb på Orust onsdagen den 24/8 (hämtjänsten) så på söndagen den 28/8 flyttade jag in till Robert :) innan jag äns hunnit komma iväg kastede lilla bror ut mig från mitt gamla rum och tog min säng också, och lillasyster tog min gamla garderob så de vill visst bli av med mig ;)
Men jag har det super duper bra här hos min kärlek men saknar Frida oerhört mycket! Tanken är att jag ska komma och hälsa på i vår så sparar pengar till de nu :)

Tänkte ta lite bilder så ni får se hur vi bor men det blir när jag/ vi har städat och inhandlat oss lite nytt smått och gott! Hoppas allt är gött och kan ju säga en sak, jag saknar dansen så jävla mycket. Det drog igån i måndags i Lysekil så lite långt att pendla, plus att jag jobbar väldigt varierande tider.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0