Inte något litet barn längre som köper leksaker!

Hej, idag har jag samlat på mig massa vuxenpoäng. Jag och Florence har varit på Göksäter och handlat lite. Vi har varit på Henåns på biblioteket och jag har skaffat lånekort så jag kan fortsätta läsa mina deckare (Jo Nesbo/ö), sen åkte vi och fixa en blomma till Robert framor som fyller på lördag och sen Ica så jag fick handlat lite mat. :)

Igår var jag, Sanna och Elin i Göteborg och hade det mysigt. Jag shoppade ett par leggings, nagelack och lite saker till köket, sen var vi och åt på Jensen's och så fick jag också bytt min Thomas Sabo länk som var trasig. Tre härliga lediga dagar men i morgon börjar verkligheten igen!






Lite nyhandlat till hemmet plus lite annat smått och gott



God mat på Jensen's med goa flickor

Kommentarer
Postat av: frida

fint att du satt fram lyktorna du fick :D

2011-09-07 @ 20:34:43
URL: http://fridablanc.blogg.se/
Postat av: Lisa

Klart jag har gjort, blir jätte fint på kvällen när man tänder ljusen! :D

2011-09-08 @ 12:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0