Ledig dag

Hej.
Jag har värsta träningsvärken. Jag och Sanna var ute och sprang härom dagen och jag har verkligen inte tränat på hela sommare.. Tänkte gå ut idag också men det spörregnar och jag får inte bli förkyld för då får jag inte jobba eftersom det är en ganska stor smittrisk på jobbet.
På tal om jobbet så går det riktigt bra är ledig idag och fram till onsdag och på torsdag börjar jag igen och ska jobba 11 dagar i rad...!
Ska även ringa det andra jobbet idag (LSS - personlig assistent) för vi ska boka in när jag kan gå bredvid där så jag kan börja jobba hos dem också. :)

Igår lagade jag mat till familjen Josefsson för alla var iväg på fotboll. Roberts lag vann med 10-0 och Sannas med 3-1 tror jag. :)
Sen är jag ju nybörjare på att laga mat och tycker inte det är värst roligt så det smakade ju inte som mammas och pappas men det gick att äta!

Idag ska jag med Sanna till UA och besiktiga hennes och Roberts bil och på tal om bil har jag fått stenskott i rutan och jag har råkat knäcka min backspegel (den i mitten)... Stakars min bil, får ta och återgärda det ngn dag.
Nu ska jag ta tag i disken från igår. Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0