What a day

Vilket väder det blev idag, helt underbart! Har haft en lugn morgong och förmiddag. Tittat på tv och läst Revyn som ja har lånat av Sanna, har även hängt lite tvätt och öppnat lite dörrar för att vädra ut lite.
Igår samlade jag massor av vuxen poäng! Handla mat för 400 kr och tankade bilden för 500kr och hämtade min bok på bibblan, det märks att man inte bor hemma längre..
Ikväll blir det jobb från 14.30 - 22.00, har äntligen fått min deligering (jag får ge mediciner). Hade ju det i Lysekil men bara för jag har det där har jag inte det på denna Hemtjänsten (Mårlanda hemtjänst) så fick boka tid med sjuksköterskan så gick vi igenom allt igen men nu äntligen har jag den så det underlättar massor. :)

Ska börja fixa lite inför dagens arbete nu.
Chefen för LSS (Handikapsomsårgen) ringde även idag så på måndag ska jag skriva på lite papper och ibörjan av oktober ska jag gå intro för dem. Ska bli jätte roligt!
Trevlig dag, ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0