Go whit the flow

Hej.
Sista skiddagen är nu gjord. Tyvärr fick vi inget höjdar väder men vi hade sköj ändå.
Imorgon blir det att packa och städa så mycket som möjligt så vi kan resa hem tidigt på lördag.

Lofsdalen har varit kanon, mycket bra utbud för att inte vara ett jätte stort fjäll. Alla backarna var inte öppna pga. dåligt med snö men vi hade ändå 16 nedfarter att välja på.

Resans internskämt: Go whit the flow vs musemum


Min skidkläder
Jacka: Burton 1700kr
Skidbyxor: Salomon (skalbyxor) nypris 2300kr/ jag köpte dem för 1000kr
Hjälm: RED 700kr
Googles: kommer inte ihåg märket men 500kr
(bild finns i förra inlägget)  

Har egna pjäxor men hyr skidor och stavar 

Sen måste jag bara skriva GRATTIS till min Robert hemma på Orust som fyller 21år idag :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

internskämt lisa, intern! ;) pusssss

2012-04-08 @ 22:54:46
Postat av: Frida

Intimskämt, gjorde min dag, dör lite här. Haha Inrernskämt är de väl!?

2012-04-09 @ 22:18:29
URL: http://fridablanc,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0