Hemma

Hej!
Nu har jag kommit mig till rätta efter resan.
Resan gick för övrigt bra efter alla omständigheter. Mitt flyg som skulle ta mig till Amsterdam från Boston och från Amsterdam till Sverige var såklart inställt.
Jag blev ombokad från Boston till Paris och från Paris till Sverige.
Paris flygplats kändes som den största med sämst sörvis..
En internationell flygplats men nästan ingen pratar engelska.... Jag hade 1h och 30 min på mig att hitta min gate, ja kom fram precis innan de stängde gaten.

Jag irrade runt som en förvirrad höna i en ochen halv timme. Åk inte till Paris Charles de Gaulle flygplats själv! hehe
Men nu är jag hemma :)
Har ialla fall haft två grymma veckor med mina bästa! Var väldigt, väldigt jobbigt att säga hejdå!
Frida du är min bästa för alltid <3  

Lägger mest ut bilder på FB men väntar tills jag fått Fridas bilder också.
See you soon unicorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0